seg dag - 14 juli 2009

Shit vad den här dan har gått segt. Jag låg och kollade på tv en stund efter jag skrev förra inlägget och skulle kolla på klockan för började bli hungrig. Så ser jag att klockan var 12?   om jag hade varit hemma och sovit i min egna säng så hade jag fortfarande legat i sängen just nu. För jag äter ju inte lunch? Skitkonstigt kändes det iallafall ;o

Så i stort sett hela dagen har jag suttit och kollat på klockan, ganska dumt för tiden går ju inte fortare om man gör så. Och klockan är bara halv 6. Jag är hungrig och dötrött. Kan inte gå å lägga mig heller för då vaknar jag tidigt imorgon också, och det vill jag då iinte.



Jag har även tappat räkningen på hur många veckor det gått på sommarlovet. Halva måste ha gått nu. Fan jag vill inte tillbaka till skolan. Okej, nu är det iförsig låångt dit så jag ska inte dra upp det redan nu. puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0