sega jävel - 11 juli 2009

Ja när mamma och pappa kom hem gick pappa ut och grillade och så käkade vi. Sen så stack dom iväg igen så max å jag var hemma och tröka. Sen så ringde Petra och säger att fölet som står vid deras stall har rivit upp stängslet och hon kunde inte åka dit för hon hade druckit. Så jag startade igång moppen med max i bak och stack dit. Men när vi kom fram hade redan några varit där och flyttat hästarna så då var det bara att vända, haha. Surt.

Sen hela kvällen har min bror och jag suttit och spelat spel medans mamma och pappa har varit borta hos några. Så kvällen har varit rätt så lugn trots den lilla insidenten :)    men nu är jag trött och måste sova tills morgondagens pass. Ska nämligen ut till felicias stuga och passa hennes hund, medans pappa och felicias pappa fixar med våran båt och mamma å felicia "plast"-mamma passar terror. Så jag har iallafall något att göra imorgon. Kameran hänger kanske med också. pusss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0