sims 3 - 8 juli 2009

Jag har varit rätt off idag känner jag. Men idag, efter flera veckor, så bestämde jag mig för att intstallera sims 3 på min brors dator eftersom spelet inte fungerar på min -.-  Så då har jag sysselsatt mig med det hela dagen eftersom vädret inte är nå inbjudande att gå ut till. ;)

+ att mamma och pappa köpte muffins när dom var å handla, snacka om att förstöra allting. Jag skulle ju göra muffins !?  men då får jag väl göra något annat imorgon istället. Fast man kanske inte ens kan göra någonting som har med el att göra imorgon, eftersom det skulle bli ännu sämre väder?  Aja vi får se vad som händer. Nu ska jag ta mig lite glass och sätta på en film. godnatt.


Kommentarer
Postat av: FANNY - FOTOBLOGG

Leta reda på din bästa sommarbild och anmäl dig till fototävlingen inne hos mig. Läs mer om reglerna inne i min blogg, Lycka Till! / Fanny :D

2009-07-08 @ 22:29:19
URL: http://fannyandersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

va e de för skillnad på sims 2 och sims 3 ?

2009-07-10 @ 01:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0