skräckfilmer - 30 juli 2009

Hej alla läsare. Här kommer ett ointressant inlägg. Jag har tråkigt och har börjat irritera mig på skräckfilmer. Vafan är dom till för egentligen? Folk som har fantasi skriver om saker som inte kan hända, om folk som är störd i huvvet och åker mitt ut i ingenstans där det händar massa saker tex. Allt detta för att skrämma skiter ur oss, och desto roligare blir det för dom som inte tycker det är nå läskigt och sitter å garvar åt andras reaktioner istället? Jag hatar verkligen skräckfilmer, såfort jag sett på en får jag bara massa irriterande fantasier om att det kommer hända mig, att det står någon bakom dörren när man ska öppna den, eller att när man är ensam hemma så kommer det hända massa saker som att någon kommer å tar en eller liknande. Jag blir så jävla fjantig när det gäller sånt där.

Extra kul är det ju för sånna som mig, som har vänner som älskar skräckfilmer och då måste dom självklart ha med mig för jag blir så jävla rädd. Det är ju skitkuul ;o  varför skapas dessa filmer, I hate it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0