söndag - 5 juli 2009

Godmorgon. Idag ska jag antagligen ut och rida med felicia, som de blev bestämt igår iallafall. Annars tar ja moppen upp dit själv för ja saknar min ponni +att jag måste få komma bort. Sen idag är jag på så jävla dåligt humör, kan bero på vad som jag såg igår. Eller såg och såg, jag vet inte riktigt hur jag ska förklara det. Men när man bestämmer en sak och snackat asmycket och sen blir dissad. Då känns det inte riktigt bra, för jag tar åt mig så jävla mycket och tänker varför vela dom inte ha med mig, duger jag inte, tycker dom inte om mig, bryr dom sig inte längre. Tankarna flödar igenom skallen på en hela tiden, och man blir bara argare och deppigare. Jag mår inte bra. Jag måste få komma bort. NU.'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0