tisdag - 21 juli 2009

Godmorgon. Hahhah, tack magda för den trevliga informationen och vaggvisan ( :D )  längre ner i förra inlägget. Känns som att mina läsare vet nästan allt om mig nu ;)   

Aja, jag kom iallafall precis hem och har käkat frukost. Igårkväll hos emma kollade vi först på skräckfilm med lite folk, kände mig så otroligt trött och ingen lust alls att vara nå social. Så alla som va där under hela kvällen måste trott att jag var helt störd som inte sa ett skit =)   men det bjuder jag på, var ändå så jäkla trött. Och tror ni inte att jag är det fortfarande då?  Jo för vi gick väl å la oss vid halv ett, och somna kanske vid tre någon gång... Men hade trevligt.

När ja kom hit så hade syrran redan åkt, haha hon hade väl tröttnat på farmor och farfar som är så dryga. Höll ju på att dö när farfar kom och hämtade mig imorse, han höll fan på att köra av vägen ;o  Men mamma och pappa kommer hit ikväll och ja hoppas på att farmor och farfar drar fort som fan härifrån, jag har tröttnat på dom och blir på så jävla dåligt humör såfort jag tittar på någon av dom ens.  

Ingen kamera följde med igår = inga bilder. Såå jag tar nån bild istället. pusss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0