torsdag - 16 juli 2009

Godmorgon. Jag är tidigt uppe ändå fast det blev lite senare än förväntat, haha. Åsså vaknade jag runt halv fem imorse av att det åska också. Men jag är rätt så pigg ändå :)   Jag ska snart, om en halvtimme, sätta mig på moppen och köra upp till högbo. För jag ska åka upp till hanna i stallet, ska hjälpa henne longera kalle idag. Hon har inte riktigt med tålamod som det krävs, åsså blir det lättare om man är två nu när kalle är ovan :)

Så det kommer jag göra hela dan. Blir nog kvar där ett tag, och sen kanske jag drar till högbo och kollar på western-tävlingen som är där, om det är bra väder då så man kan knäppa lite kort ^^ 

Nej nu måste jag fortsätta fixa bland alla grejjer innan jag drar. pusss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0