torsdag - 2 juli 2009

Okej nu känns det som att jag måste in med ett ordentligt inlägg eftersom dom senaste dagarna har jag varit helt off. Sommarlovet har börjat för mig kan man säga och jag är i stort sett aldrig hemma. Har inte varit hemma på tre dagar nu hehe. Iallafall inte mer än en timme xD    Kvällen igår spenderades hos andré med magda och julia. Vi åkte och mötte upp han på hans basketträning och sen så åkte vi till grisen och badade. Sjukt varmt i vattnet :o
Sen drog vi hem till honom och stannade kvar där tills halv tre kanske. :)   Sov över hos magda igen, julia också x)  

Sen idag vaknade vi vid tolv, sen stack julia hem och duscha för hon hade inte gjort det sen i söndags, haha. Så hon kändes sig riktigt ofräsch och sen drog hon. Magda och jag åkte hem till mig och var här en stund och väntade på att noppen skulle ladda klart. För batteriet var slut -.-    och sen åkte vi runt lite. Jag har faktiskt blivit duktig på att köra ;D   Aja, sen har vi badat och kollat på film resten av dagen. Så vi har haft de fullt upp :) 

Imorgon vad händer då.... jag håller väl kontakten med magda och se om vi hittar på någonting, julia kanske också hänger på. Magda och jag skulle egentligen åkt och kollat på hennes träning men hon orkar tydligen inte vara med. Suck. Så vi får se vad som händer imorgon. Skriver väl när ja kommer hem, om jag kommer hem... pusss.



bilder från tisdags....

 
 
 
 
 
 


från onsdan ...
 
 
 
 

nååågra bilder från dom dagarna hos magda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0