torsdag - 23 juli 2009

Hej alla glada. Har precis käkat lunch. Ridningen var inte lika bra som förväntat, heh. Först så blev pappa skitförbannad på att vi inte hitta dit och så vägrade han rida. Sen så när vi kom fram var det något jävla skabbställe, förlåt men helt seriöst så var det de. Hästarna var skitiga, å vissa magra. Synd om dom var det. Sen så skulle ju jag få en lite piggare och "svårare" häst. Men vafan? Hästen var som en helt normal häst, som var ganska lat. Inte var den nå pigg å "svår"? Blev vädligt besviken, jag fick iallafall tölta så nu har jag provat på det iallafall. + att så var det värt det när man fick se mamma och max rida, haha.

Händer sen då?... jo vi ska åka ner till ett nytt köpcentrum som har öppnat i lindvallen. Får se om jag hittar någonting där då, troligtvis inte men jag ska väl försöka tänka positivt ;> 

Annars händer det nog inte så mycket idag, precis som alla andra dagar då. Mest liggandes framför tvn med en godisskål på magen (y)  så ligger nog min bror och pappa just nu så jag ska väl gå och göra dom sällskap. puss.

   

även att man lära ha reflexväst x))))

Kommentarer
Postat av: andrè

Sött xD!

2009-07-23 @ 16:42:23
Postat av: hännä

haha mitt på dagen ;o?

2009-07-28 @ 20:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0