torsdag - 30 juli 2009

Godmorgon. Nu har jag tagit igen dom där timmarna tror jag, hehe. Men varför blir man alltid tröttare efter man sovit länge än när man sover några timmar ? Fattar inte, men hatar det. Aja. Vädret ser ju inte så kul ut så jag får väl stanna inne idag å ta de lugnt. Skulle egentligen åkt upp till stan men jag får ta det imorgon istället. Eller någon annan dag...  vi får se när jag har lust :)

Annars händer nog inget speciellt idag skulle jag tro.. kanske dyker upp nått. pusssss.


ser ni något fel med mina NYA glasögon? fyfan vad sur jag blir, nu måste jag ner och lämna in dom igen -.-

Kommentarer
Postat av: Emelie - EmeliesPlace

coola bilder :D

2009-07-30 @ 16:11:56
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0