Gästbloggar - 21 juni 2009

tjaa puddingar, My är i Näset och har ingen dator med sej, men hon kmr hem imorn vid 10, surt för henne att hon måste gå upp tidigt, maha My feel the pain att när du går upp ligger jag och sover. ;) fatta att det bara är 1 månad -1dag kvar av sommarlovet, shite det börja ju nyss ? och även att det har varit jävla skit väder 2/3 av sommarn, fast idag har faktiskt solen skinit ibland, trevligt. jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, My typ tvinga mej att skriva och jag hade ingenting bättre för mej så jag ställer väll upp då, tänkte jag, men jag tänkte inte på att det skulle inebära stora problem med vad jag ska skriva om, maha och som ni märker så blir det ju bara massa skit som är helt ointressant, men vad ska jag skriva då ? hmm jag kan lista 15 onödiga saker ni kanske inte visste om My.

1. My är otroligt klantig och kan lyckas med nästan allting som är helt omöjligt.
2. My har typ sämst killsmak, och jag överdriver inte.
3. När My var liten var hon inte som många andra små tjejer, istället för Barbie lekte hon med bilar och dinusarier.
4. Mys tå brevid stortån är längre än stortån.
5. My kan vara jävligt dryg, och jag tror alla som känner henne har haft utbrott på henne minst 5 ggr, ibland undrar jag serriöst om hon lider av Damp lr AD/HD. ;)
6. I Mys bokhylla står det ungefär 10 st ramlösa/soda glasflaskor med blå och rosa sugrör i, jag vet inte hur länge dom har stått där, men ett bra jävla tag iaf.
7. My är rädd för höjder och spindlar
8. My har bra ämnesomsättning, för hon äter godis lr liknande varje dag, och ändo är hon smal som en pinne.
9. My är grymt oteknisk, hon har haft sin mopped i kanske 9 månader(?) och när hon hade fått hem sitt förarbevis och vi skulle ut och åka visste hon inte hur man starta den.
10.My är känd för sina mördar blickar, fler lärare har speciellt reagerat på det, och om blickar kunde mörda skulle my garanterat mördat alla i sandviken vid det här laget.
11. My snarkar jätte högt, och hon är helt omöjlig att väcka, och hon vill gärna sova så nära en som möjligt tillochmed på samma kudde, då ska man slå na på näsan du brukar hon oftast flytta på sej.
12. My är jätte kittlig, typ överallt. :'D
13. My slås, inte hårt bara det att hon lyckas träffa på precis rätt ställen så man ofta brukar blöda näsblod, så man måste passa sej noga.
14. Mys idol är Tobbe i en annan del av köping, undra hur många ggr vi har garva åt den sköna snubben. xD
15. Mys luycko nr är 13 och 6, 13 är för att hon jämt har otur, fråga mej inte vf det då är hennes lycko nr, men som sagt my är en helt rubbad, toltalt pantad, konstig och helt uppochner vänd person som inte fattar det mästa (A) (:

haha sämsta grejer jag vet, men jag kom fan inte på nå bättre, det är svårt att va påhittig när man typ halvsover. My
kanske inte gillar att jag berättar vissa grejer av det här, men det får hon helt enkelt stå ut med, eftersom hon tvinga mej till att skriva ett "trevligt" inlägg, va är det för inlägg om jag får fråga ? :s

jag hade tänkt sova nu ja så det är väll bäst att jag rundar av, och det gör jag med min och Mys favorit sång, fatta jag asgarva åt den, jag la upp den på min blogg nån gång på natten och my och ja va astrött och chattade på msn, asso sa jag åt na att titta min blogg, och först fatta hon typ ingenting (somvanligt) men sen fick vi skrattattack en timme typ, så jävla bäst, sen mellan våra skrattattacker kom vi på att vi skulle starta en blogg som hetTe nånting med troll, kmr inteihåg, men vi skulle iaf klä ut oss till troll och spraya håret blått och gå runt på stan och mima till den här låten, okej det kanske inte låter så kul men vi höll på att garva ihjäl. den är typ inge kul om man inte ät trött, men jag bjuder på den iaf.


sov så gott, det ska iaf jag göra. och om ni inte är trött lr har tråkigt tkr jag ni ska in här.
/ Maggggggie, www.pullanochjag.blogg.se




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0