bertil - 25 juni 2009

Ja då är jag hemma igen. Nyduschad och fräsh. Men grymt trött. Att rida i den här hettan är inget man gillar. Iallafall inte lektion. Men vi fick inte välja idag som jojjo sagt. Weard. Men jag är nöjd över att jag fick bertil, han springer ju som en dåre och då blir det ju fläktande av fartvinden, haha. Så de var väl ett plus :)   nu ska jag se till att jag skaffar mig en medryttarhäst eller liknande under sommaren så jag får något extra att göra någon gång i veckan.

Så nu ska jag ta lite glass och kyla ner mig, heh. Håller på att dö av hettan, men jag klagar inte, bara påpekar. puss.


nooo picture. u going to be sad. i understand that. but be happy :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0