bilder från idag - 27 juni 2009

Nu har jag precis kommit hem från att ha varit hos magda. Började med att jag fick min födelsedagspresent av henne. Fick blåsbubblor, honung och en fläcktpenna :o  hah, tack iaf :D Och sen så skulle vi ju bada, hennes pool var enorm och det var 17 grader i den, hur kallt är inte det då -.-   jag som knappt badade i sjön när det var 24 grader, heheheh. Aja kul hade vi iallafall, undra hur länge vi var i.. xD   Sen gick vi upp en stund och sen drog vi med ner till ica med magdas syster :)   Och resten av kvällen har vi kollat på någon sjuk film... Såå har min kväll sett ut :)  Laddar upp lite bilder sen idag ute vid felicia, på hennes nya ursöta hund otto :)

Imorgon ska jag upp tidigt och kolla på magdas konfa så jag måste nog ta och lägga mig nu... Men kameran hänger med och jag stannar i kyrkan i någon timme och sen så är det "kalas/fest" hos magda som jag ska stanna på. Så jag vet inte riktigt när jag kommer hem så håll utkik :)  puss.





otto :D


max försöker att dyka ? xD


fläktpennan jag fick från magda lyser :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0