föräldrar - 13 juni 2009

Jag förstår mig inte riktigt på föräldrar. Speciellt inte mina. De har nå kompisar här, somvanligt, och när pappa skulle berätta något så glömde han bort vad han skulle säga. så börjar alla asgarva i typ fem minuter !?  Snacka om dålig humor :)  

De ska iallafall åka upp till stan nu och vara där resten av kvällen så de blir lugnt och skönt här. Så de blir nog att sätta på någon film och kolla med lillebrorsan. + att jag fortfarande är hundvakt åt charlie som ska stanna tills imorgon. Så helt ensam är man då inte. Imorgon... har jag inga planer för. Får se vad det blir för väder bara. Antagligen lika som idag så då kommer jag nog inte göra speciellt mycket. puss.


hahah. magda har gjort någon animation från förra sommarlovet. vackert......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0