fredag - 19 juni 2009

Midsommarafton. Ja nästan överallt i sverige är de sol och fint. Men här oss så ska det såklart bli mulet, regnigt och kallt. Men trots det så cyklade vi upp till båthamn och åkte ut i stugan. Syster hängde även med ut och där hade vi de trevligt. Ingen mettävlning för mig i år. Men en sak hända som var lite kul. Jag köpte fem lotter på en fruktkorg åt farmor, men tappade en och jag hittade den inte så någon tog den då förstås. Men när mamma fråga vad de var för nummer så trodde jag att de va 35. Tror ni inte att 35 vinner fruktkorgen då eller !? Fast vi tror nog inte att de var våran lott, men lite små roligt var de xD 

Vi kom hem för ungefär två timmar sen. Eller ja, typ. Båten krånglade lite när vi skulle åka från en brygga till båtplatsen. Men jag har hunnit med att åka ner till mormor och morfar och hämtat sallad åt mina föräldrar. Men inga bilder blev de idag iallafall. Syrran tog några så får ta några av henne från facebook.

Annars då... Jo jag har förkylningen kvar och är trött. Ikväll blir de en lugn hemmakväll känner jag. Mamma och pappa får främmande av nå folk så ja. Får väl se hur kvällen blir. puss.


bilder kommer seeen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0