fredag - 5 juni 2009

Inlägget är liiite sent. Men imorse klockan halv elva så cyklade jag med världens motvind och mötte hanna och ellen vid prix. Sen cyklade vi upp mot stan, kom inte långt innan ellen dissa oss och åkte iväg till gävle. Sen så cyklade vi iväg upp till högbo, fyfan vad trött jag var när vi kom fram! Sen så tog vi in Kalle, som hanna skulle rida. ochred iväg. Jag fick ju ännu mer motion eftersom jag gick brevid och fota. Men fick ta en liten paus och sitta upp en stund. Kalle är enorm. Så red vi till ridklubben och tillbaka... Sen cyklade vi till ridskolan och där red hanna osvald. Och sen var de min tur att rida, hoppspecialen alltså.  Jaa, ni kan ju fatta hur mycket benen värker alltså.. 

Nu är jag så trött att jag inte orkar göra någonting, inte ens gå till kylskåpet och hämta cola :'D   och då är de illa .... Imorgon så drar vi ut till stugan, magda följer även med. Och där stannar vi tills på söndag. Så OM jag hinner så bloggar jag innan vi åker, men de kommer nog inte hända... Får väl se. puss.

        
    


Kommentarer
Postat av: Vanessa

Fina bilder :)

2009-06-13 @ 17:19:06
URL: http://mysfaktor.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0