hot like hell - 25 juni 2009

Rubriken stämmer. Det är så grymt varmt ute and i love it ! :D  Sitter nu i skuggan med datorn, tar en liten paus från det varma, hehe. Har legat och stekt i en timme, räcker för mig idag för att inte bränna mig. Om jag bränner mig så går de bruna bort på en gång. Hatar det. Så jag tillbringar inte så mycket tid i solen. Tråkigt nog. Men ute kan man vara ändå :) 

Blev inge stallet för stina. Så åker upp själv. Toppen, en till häst som man kan välja mellan. Kommer få beslutsångest. Det är ju sista gången vafan, då måste man ha en bra pålle :)   Aja, mindre snack om hästar.  Jag kommer väl antagligen sitta här i någon timme för jag ska åka om 50 minuter. Suck, tiden går iinte fort.

Måste bara påpeka att usbkontakten till mobilen fungerar inte. Så jag måste fixa en ny sån någon gång nu i sommar. Eller så skaffar jag mig en digitalkamera. Vi får se om jag får tag i lite pengar så fixar det sig nog om någon vecka eller så. :)   pussss.





bilderna är astråkiga men wtf ;>



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0