Imorgon - 7 juni 2009

Kom på mig själv precis innan jag skulle lägga mig på sängen nedbäddad framför tvn att jag måste maila conny (min elevhandledare) och säga till att jag ska vara ledig imorgon. Haha, huvudsaken att jag kom ihåg det iallafall. Så ni kanske undrar vad jag ska göra på min lediga dag? Jo jag måste gå upp som vanligt för att åka till optikern klockan 8, jag var där för några månader sen och då hade jag skaffat linserna och såg asbra. Men nu ser jag hur dåligt som hellst igen. Min syn bara försämras och försämras, tänk om jag blir blind tillslut? :o  
Aja. Sen åker mamma och jag upp till valbo för att köpa skolavslutningskläder. Två dagar före, lyckat. Men nu ska vi äntligen iväg så känns skönt. Får se vad jag hittar, shorts och tunika hade jag förra året så i år ska jag nog hitta en klänning, som passar mig. Jag skulle aldrig kunna tänka mig att gå i en klänning, men får väl chansa lite. Nej nu måste jag gå och lägga mig för jag är så sjukt trött. Blev ju bara 3 timmars sömn i natt. godnatt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0