måndag - 22 juni 2009

Min födelsedag, my goes 15 ! :D

Igår iallafall kom släkten och fikade. Fick pengar, kokbok (som min lillebror mest var intresserad av) och en bärbar dator. I'm happy :)  Men bredbandet väntar vi fortfarande på att det ska komma, har gått en vecka nu så borde komma när som hellst. Sen senare åkte vi och köpte pizza och tog det lugnt hela kvällen.

Idag har jag hunnit med att cykla ner till trafikskolan och göra moppe-provet. Och jag....... blev underkänd (a)  men det var väl för att jag inte oorkade plugga nå igårkväll. Menimorgon ska det pluggas hela dagen och så ska jag se till att få alla rätt på det där provet :)

Vid fem kommer mamma hem så vi ska ta och äta då, sen åker vi upp till valbo heela familjen. Ska kolla på lite kläder om ja hinner och köpa sims 3 för pengarna ja fick :)  Så man har något att göra när det regnar ute, hehe (:    puss.


Kommentarer
Postat av: http://eerikandersson.blogg.se

galet nära du var. du var den andra som svarade rätt :P

2009-06-22 @ 16:36:35
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0