måndag - 8 juni 2009

Okej då var man hemma efter en timme hos optikern. Gick från styrka 2.75 & 3.00 till 3.50 & 3.75. Vilket betyder att jag har mycket dålig syn xD  .  Men precis när jag tänkte stänga ytterdörren efter mig såg jag att någon hade åkt och satt upp en skylt vid bastun där de stod: Jannes spa & dans studio. Hahah, undra vem som gjort den xD    Aja, snart bär de av till valbo iallafall, åker väl om en liten stund så man är där tills de öppnar :)  puss. 

kul att de inte går att ladda in bilder från mobilen´, annars hade ni fått sett skylten..


Kommentarer
Postat av: conny

Ledig för shopping?????????????

Tur för dig att jag inte visste det.

Magda och Julia håller med

2009-06-08 @ 12:18:38
Postat av: fanny

Nu är finalisterna valda, kika in och se om det blev du. kom ihåg att länka till inlägget om du blev utvald så att dina läsare kan rösta på dig. på torsdag utser jag vinnaren.. lycka till.

2009-06-08 @ 17:20:30
URL: http://fannyandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0