midsommar - 19 juni 2009

Det här känns så fel. Mina föräldrar sitter och har de trevligt med sina kompisar och jag sitter vid datorn och trökar. Årets midsommarafton blev en flopp kan man säga :)  fast dagen har varit helt okej, men när de gäller kvällen så näe. Men jag ska inte klaga. Hade ändå inte velat vara ute i det här vädret. Även fast de inte regnar så ser det skitkallt ut.

Imorgon då.. Ja under dagen så är nog inget speciellt planerat men mot kvällen så skulle familjen fara upp till strandbaden och pappa lovade mig att jag skulle få köra båten så då hänger man ju på :)  Fårse dom de hänger fler folk på annars får de bli en sån där typisk familjekväll, hah. Måste nog ha med mig kameran isånnafall. pusss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0