onsdag - 10 juni 2009

SSSOOOOOMMMMAAAAAARRRRRRLLLLOOOOOVVVVVVVVVV !!!!!!!!!!!!!!!

Okej berätta om den korta dagen... Klev upp sju och fixa tills med smink, kläder och håret. Håret lockade mamma på mig så satt och höll på att somna när hon gjorde det. Sen åkt vi till skolan vid nio tiden. Kollade på kören och rektorn när dom sjöng och han pratade. Sen så efter den typ timmen?  så gick vi och fick våra betyg:

Teknik: G
Svenska: G
Slöjd: G
So: VG
No: G
Musik: VG
Spanska: VG
Matematik: VG
Idrott: G
Engelska: G
Bild: MVG (!)


Woho, ett mvg, jag är stolt ;>  plus att jag fått ett till vg. Så en liten förbättring blev det under den här terminen och de är jag nöjd med :)   Hm. Något mer?  Jo jag kommer sakna ALLA underbara vänner som jag kanske inte kommer få träffa under hela sommarlovet!? Känns astrist.. Annars så har de inte hänt nåmer. Ska upp till årsunda ikväll och sova hos ellen. Får se hur de går med det :)  Laga mat å allt.. Herregud. Aja nu måste jag käka för mamma ropar... puss. 




Kommentarer
Postat av: johanna

grymma betyg :)

2009-06-10 @ 14:04:33
URL: http://fotobyjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0