onsdag - 3 juni 2009

J
a då har jag klarat av moppekurserna och kört upp. Gick och var asnervös hela dagen och föreställde mig att de skulle vara skitsvårt xD . Men de gick på någon minut typ. Tycker att jag var duktig för att bara ha kört moppe två gånger, heh.

Skoldagen har varit somvanligt. Conny var sjuk så fick en liten håltimme där emellan. Men annars har de nog inte hänt något..

Resten av dagen så ska jag bara ta det lugnt tror jag nog. Imorgon är de ridning somvanligt så inlägget kommer lite senare, somvanligt alltså :)   Oooom vi inte slutar tidigare förstås. Det är ju ändå sista estet-lektionen så vi ska väl bara fika eller nått sånt.


kolla in ögat på katten. så går de om man hamnar i slagsmål mot tjejer :'D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0