söndag - 21 juni 2009

Igår blev det inget inlägg som ni märkte pga att jag inte var hemma på hela dagen. Så här ska ni få höra..

Dagen började med att jag åkte med felicia och kolla på hennes valp som dom antagligen får hem på onsdag. En schäfer som ska heta otto xD Och när vi var där så kom en tjej från furvik som hade hant om en schimpansunge för den inte hade någon mamma, värsta coolt :o  Jag tog kort på den men jag får inte lägga ut några så sorry hörni ;<   Aja sen efter det så följde ja med till felicia och hennes familjs stuga och stannade kvar där hela dan. Mamma och pappa kom med båten vid fem typ och så stannade dom kvar. Vid sex-sju (?) tiden så skulle vi dra oss upp till strandbaden i båten men vädret såg inget vidare ut så vi åkte buss dit istället, haha xD   Där stannade vi tills klockan halv tio för då gick bussen hem, men vi fick skjuts av syrran som var där istället (y) Och då åkte vi ju tillbaka till deras stuga igen och käka å så.. 

Nu efter en toppen dag så händer det här... Vi sätter oss i båten och pappa kör, som är skitfull. Så ska vi in till hamnen och "parkera" båten på sin plats. Men när vi skulle åka in vid två bryggor så åker pappa på en stång, som ramar in där båten ska stå. HÄRLIGT PAPPA !  För han kollade ju inte riktigt rakt fram.. Sen så åker vi in och letar efter våran plats men inser sen att det är fel brygga. ååååååh.... Men vi hittar våran plats tillslut och får äntligen gå av på torra land. Meeeeeeeeeen... så har ju pappa tappat sin cykelnyckel också så vi lära ju gå med honom, fast jag hade aldrig låtit pappa cykla ändå. Men efter att vi gått förbi trebogrillen så kommer syrran med bilen, tack för det! Så hon tar med sig pappa och jag och mamma cyklar hemmåt. Men sen påvägen hem hittar vi katten som varit borta. Så dagen slutade väl ganska bra antar jag. Men fyfan vilken dag ;o

      



Idag då, vad händer? Jo om 40 minuter ska jag ha kalas för familjen eftersom typ alla jobbar imorgon då ja fyller år. Men de gör inte så mycket, att få presenter idag istället är inget man tackar nej för :)  Så nu ska jag fortsätta fixa lite... puss.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0