söndag - 28 juni 2009

Pjuh, kom nyss hem från andre, cyklade fort eftersom de va kyligt ute xD Under hela dagen har jag haft fullt upp och inte hunnit varit hemma alls, eller jo cirka fem minuter men iallafall. Så här har dagen sett ut.. Började med att jag stack till kyrkan och mötte upp julia åsså satt vi där i någon timme och kolla på när magda tog konfirmation. Sen stack vi till magda och käkade och badade i stort sätt hela dagen, ellen och ellen (haha xD) var också med. Ena ellen var med i kyrkan och andra ellen kom med moppe en lite stund efter vi kommit hem till magda.

Sen vid sex typ så åkte alla hem så var det bara julia och jag kvar så då hoppade vi och badade liten stund till och sen stack vi hem och fixade oss och drog till hemmakväll å köpte godis å läsk. Sen drog vi ner till skolan där de va nån basketträning som vi kollade en stund på men sen stack vi iväg till andré. :)  och där har vi varit å kollat på film, fast inte så mycket filmtittande men ändå.

Men min käära mor kan inte sova när jag inte är hemma så lära åka tidigare, moget mamma -.-    + att jag glömde kameran, dumt nog så de blev inga bilder. Men ska försöka få tag på några.....


Imorgon då?  Näe inget planerat faktiskt. Blir väl en sväng ner till manno kanske om vädret blir okej. Inte för varmt, inte för kallt. Haha, kallt? Tror jag inte att de blir men ändå :) puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0