söndag - 7 juni 2009

I'm back. Efter en natt i stugan känns min kropp inte helt frisk faktiskt. Magda och jag låg och prata i evigheter när vi lagt oss, låg till två sen så försökte vi sova. Kanske sov i någon timme sen började jag bli täppt och det var asvarmt. Men jag lyckades somna igen, men vaknade än en gång av att kudden var så jädrans hög. Snacka om problem... Så när vi vaknade imorse så värkte huvudet, benen, axlarna och käken (!?).  Och jag mådde något illa.

Men annars så har jag och magda haft de trevligt. Stod och metade i evigheter och fick asmycket fisk. Även att vi döpte alla ;>  Sen så skjutsade vi hem magda vid halv elva tiden imorse, för att hon skulle på konfirmationsträff eller något liknande.

Nu och resten av dan ska jag bara ta de lugnt och försöka bli något bättre. Huvudet känns som att de håller på att sprängas. Känns som att jag bara klagar just nu...

 
 <-  magda fiskar :) 
 
                                                                                               wtf ? ->



    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0