tisdag - 23 juni 2009

Igår på eftermiddan kom magda och hennes nya hund doris förbi. Hur söt som hellst, men en fegis (:  Strax efter dom kommit så skulle familjen upp till valbo så då dissade ja dom och dom fick gå hem. Så drog vi upp te valbo, passade på att köpa sims 3 eftersom jag fått pengar till de. Men när jag skulle installera det på min bärbara med hur mycket minne som hellst (?) så fungerade det inte. Även att de fungerar att installera på stationära datorn men inte på bärbara -.-   Får se om det går å fixa, eller det ska (!!!) gå och fixa.

Idag iallafall så är det hur varmt som hellst ute. Har hunnit med att sola i ungefär en halvtimme men var så jävla varmt så jag gav upp det och gick in och tog mig en kall dusch. Skulle ha varit ute i stugan nu, legat och stekt och bara kunnat hoppa i vattnet. Man kan ju alltid åka till stranden men har inte så speciell lust med det nu. Så vi får se vad som händer under dagen. puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0