tjockpannaka - 11 juni 2009

Ja kom precis ut ur duschen och har varit och ridit. Fick ina och de gick betydligt bättre än förra gången, vilket var något uppmuntrande men fyfan vad jobbig lektion de va. Och jag är så grymt trött nu bara för de. Senare så blir de att lägga sig tidigt, behöver sooova. Åsså ska jag kanske ta och påbörja städningen lite innan jag lägger mig. Så behöver jag inte göra så mycket imorgon, hehe. Annars är inget planerat förutom att pappa ska bjuda hit folk och sen ska dom ut på krogen. Och då blir mamma, lillebror och jag hemma och ska käka tacos. Men annars under dagen så vet jag inte.. Sover väl bort den :)  pusss.

jag blir så jävla förbannad på datorn att de inte går att ladda in bilder nåmer från mobilen. -.- !

Kommentarer
Postat av: Sofie

fin blogg du har :D

2009-06-12 @ 11:20:11
URL: http://greatdays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0