torsdag - 18 juni 2009

Imorse innan jag skulle dra ner till mormor och morfar och käka så fick jag inte i linserna. Eller jo, en av dom. När jag skulle sätta i den andra mådde jag så jävla illa och blev skityr. Så jag lära ju ta ut den linsen och lägga mig ner. Så jag ska prova om jag får i dom snart. Och om de inte går så ska jag prova igen senare för annars kan ja inte rida idag. Irrrrrriterande.

Annars så har jag hunnit med att dammsugit hela huset, och kollat på lillebror när han moppat golven. Lära kolla satt han inte missade några ställen. Så aa, de har jag sysslat med hela dagen. Så nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli tjugo i fyra så ja kan dra upp till stallet. Om jag som sagt får i linserna då. puss.


manno. bild från igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0