torsdag - 4 juni 2009

Ja då kom man nyss hem från ridningen. Red Ina för första gången, trevligt trevligt.

Dagen har varit rätt så lugn, magda var tillbaka efter att ha varit sjuk hela veckan. Så tummen upp för de :)  Sen så sista timmen så fikade vi och sen kollade på dansshowen som idrotts-valet (?) hade gjort. Ganska trist, men bättre än lektion. hehe.

Imorgon så ska vi har idrottsdag, och jag å emma skulle egentligen ha bågskytte. Men emma dissar mig för hon ska till sälen, så då blir jag ensam och de är inte så roligt. Även att de var emmas mamma som skulle skjutsa dit oss, sååå de blir ledig dag imorgon. Men om de blir fint väder, vilket de antagligen inte blir.. så ska jag cykla upp till högbo och fota hanna när hon rider, innan jag ska rida ;> 

De var nog allt jag ville säga för idag. Liiiiite sent inlägg, men de får ni stå ut med. puss.

     
1. uttråkad på bilden.
2. siri
3. linnéa
4. i stallet.


åsså har vi hur kul som hellst på rasten... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0