fredag - 13 mars 2009

Fredag den 13:e. uschochfyåbläh.

I skolan idag så har de inte hänt så mycket. på so:n så gjorde vi en ny religon som heter Estetism, och jag är gud (h)
Sen så på svenskan så hade vi muntlig redovisning, bokrecension. Igårkväll läste jag upp det där asbra, och kunna de nästan utantill. Men sen idag när man kommer fram där till katedern, så är nästan allt borta. Värsta blackouten. Men det var bara att titta på stödorden och försöka komma ihåg så mycket som möjligt. Så jag bara improviserade, men det blev ett G iallafall! :)

Efter skolan åkte jag upp som vanligt till stallet, hade alec. Vi red för cia, för jojjo var sjuk. Så de var ett tag sen man hade henne, men det var askul. Förutom att min vad svek mig. Så nu har jag bestämt mig för att skippa fredags lektionerna framöver tills jag fått koll på vad som hänt med min vad, för nu är det riktigt illa. Nästan så att jag inte kan stå upp..
Så mamma ska snacka med mormor (som har varit undersköterska) och kolla vart man kan få tag på någon doktor. fyfan, jag som hatar sånna.

Men nu är jag hemma iallafall och vilar benet. Å ja ska snart hoppa in i duschen och sen ska jag sätta mig framför tvn hela kvällen så jag sover länge imorgon. :)
Pusssssssssssssshej.




här ser man min vanliga morgon frisyr..
om de "fluffet" jag har i skolan är mycket, vad är inte de här då då ? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0