fredag - 20 mars 2009

Woho, helg.

Skolan först då, var somvanligt. Fast på no:n så går varken våran traktor eller häst å vagn frammåt så jag tror seriöst att jag å linnéa kommer få ig i de där xD

Sen hade vi so:prov, gick asbra. kom ihåg varenda ord som man skulle beskriva vad de va typ halal, akbar någonting, manteism å massa annat, höh.
Sen efter lunchen stack emma å ellen för de ska upp till näset å praoa där nästa vecka. Själv ska man vara på mammas frisörsalong -.-

Efter skolan drog ja å stina upp till stallet, fick alec. Hoppade skitsnäva svängar idag, och min vad höll på att gå av. fyfan.
Men nu är jag hemma å ska ta de lugnt, blir att kolla på tv med familjen å sen sova :)

Imorgon så blir de att åka upp till manno å pampas på eftermiddan, och sen får vi besök av massa massa folk på kvällen. asnice. Så skriver imorn när jag vaknat. Pusssssssssss.



påväg till stallet, å äckelmiddag. hehh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0