fredag - 27 mars 2009

Äntligen hemma, och ääntligen så är prao-veckan över. den har varit skitseg...

Men fick sluta lite tidigare för skulle ju upp till stallet, fick alec. å de gick väl sådär, sega ponny. Men efter påsklovet ska jag ha tillbaka min bertil!

Nu har jag även börjat få ont i ryggen. Pappa har en sån där ärftlig ryggsjukdom, så om de inte går över efter några dar så måste vi in å kolla ryggen. Fan så trist, men det är nog bara tillfälligt.
Annars så har farmor, pappa å syrran den sjukdomen. uschh.

Imorgon så kommer charlie, jag ska vara hundvakt. Så får se om jag tar en långtur med honom imorgon, kan jag behöva. hehh. Och så ska jag fortsätta med att läsa ondskan, nöjd nu conny? ;)   och börja med ordsaken som hör till.

Men nu resten av kvällen så ska jag nog umgås med familjen framför tvn. Å sen är de godnatt sovgott.
Pusssssshej.


snott bilden av emma å maria (a) ;>


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0