jag, trisse å ludwig - 18 mars 2009

Jag kom inte på någon bättre rubrik, hah. xD
Men då kanske man kan lista ut, om man är riktigt smart, så är jag ensam hemma med katterna. Mamma, pappa å max har åkt å handla, sköönt. Dagen har spenderats för de mesta framför ett av min brors datorspel. Han tyckte jag skulle prova åsså fastna jag vid de, kommer inte ihåg vad de hette. Typ nå krigarspel ;>

I skolan så hälsade flortanterna på, dom kommer varannan vecka. så kommer de med munskölj. trevligt trevligt.

Å imorgon blir de att vara hemma, ska ta sprutan kvart över åtta imorgon så måste gå upp somvanligt, surt. Men jag kanske kan övertala mamma att vi kan sticka upp till valbo, kan alltid försöka övertala.. :)
Sen efter de så är de rida, så jag skriver antagligen efter de.
Pusssssssssstja.



hanna hade askul med sitt hår på engelskan ;>



och linnéa gick sån där gång .. äh kmr inte ihåg vad de heter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0