lördag - 7 mars 2009

hejj. Idag vaknade jag astidigt, halv tio. fyfan jag som ville sova.
Men så hade jag fått sms av felicia om jag vill komma upp till stallet och fota henne när hon tävlar. Men då skulle hon starta tio så då hann jag inte, och sen efter någon timme så sa hon att hon startade halv tolv. Surt, men då hade jag ingen skjuts. Så kan de va ibland, höh ;>

Så nu sitter jag och gör absolut iingenting. somvanligt då.
Någon gång vid 6 ikväll drar jag till farmor och farfar å sover där. :)
Och kommer väl hem någon gång innan lunch imorgon, sen åker jag antaglingen och rider. Om det inte är dåligt väder..
Så nu ska jag fortsätta med att göra min nya header. Ny design dyker upp inom kort! :)
Pusssssssstja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0