måndag - 16 mars 2009

tjjjjjja. Varit å trökat i skolan idag somvanligt. Å tjatat på typ alla lärare om hur de skulle bli på idrottsdagen, och ja. jag fick konståkning, kuuuuuuuul. Njae, lite :)
Men vi börjar kvart i ett så då hinner jag ta den där sprutan och sen åka upp på hälsocentralen, asbra. Får hoppas att jag inte kan vara med sen när vi börjar pga vaden, fan vad skönt de skulle vara.

Jag ska även nämna att jag inte tycker om min lärare conny alls idag. -.-  

Senare blire att vara ensam hemma med lillebror, eller så följer jag med mamma och pappa å knäpper kort på dom när de buggar. hahah. Fårse.. Pusssssssssshej.



orkar inte knäppa nå bilder idag, så får bli en gammal.
magda tuperade mitt hår på spanskan, hehh...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0