måndag - 23 mars 2009

Prao vecka = usch.

Började klockan nio. jag fick; vara springpojke, borsta undan hår, tvätta borstar, vika handdukar, diska, gå ut med kaffe, ta ur hår ur rullstolar å sortera lappar. Så såg min dag ut, och den gick seeegt. Blev typ klar på en gång, även fast jag försökte dra ut på tiden.
Men jag satt i köket rätt mycket och tittade igenom skvaller å hår tidningar. Flätor blir modernt till våren, intreeessant.

Nu är de över iallafall, och imorgon så slutar jag klockan fyra. Tur det. Då hinner jag plugga lite å.

Ikväll ska jag ta de lugnt och sova ut, för mina ben värker som bara fan.
Pussssssshej.










hamburgare å pizza = faaat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0