onsdag - 11 mars 2009

Kändes lite som om conny blev lite sur på mig idag på so:testet. Men jag fick verkligen en sån där blackout. Allt bara försvann. Jag tror ja har en minnessjukdom, helt sjukt jag glömmer saker efter några sekunder.
Men förutom de så blev jenny också lite småsur på mig på svenska lektionen idag också. Så kanske inte är så popurlär bland lärarna nu, heh.

Efter skolan så åkte ja med mamma och pappa till bageriet på torget, å köpte vinebröd åt dom två å sen så fick jag negerboll. Sjukt gott ;>

Sen så har jag varit hemma å vart social med dom. Men dom stack för några minuter sen och skulle hämta blommor. Så jag blev lämnad själv hemma med min bror och hans kompis. usch.
Men nu ska jag ta och dra mig iväg till tvn och sätta mig och dricka nå te som mamma fixade fram till mig som jag skulle smaka. Pusssssssssssshejj.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0