onsdag - 4 mars 2009

Imorse så fick jag skjuts till skolan, asnice. Men fick gå hem, det sög.

I skolan har de inte hänt nått. Vi fick välja på de saker vi villle göra på idrottsdan nästa torsdag. Jag å magda tog lika; ridning, konståkning och curling. Och så hade vi julia med oss där i början men sen svek hon oss, så hon tog ridning, boxning och brottning. Hahah, skulle vara kul å se ;>   
Fast på ridningen (som är i högbo) fanns de bara 16 platser och dom lottar så det är bara att ge upp hoppet om att få rida då, får tagga till skridskor istället! :D

När jag fortfarande snackar om skolan så har jag även ett matteprov imorgon -.-
Fast i par, så moa, jag å emma. Då e det väl okej :)

Nu efter skolan har jag tillbringat tid med min pappa i soffan framför tvn. Han var (ovanligt) glad idag faktiskt, pratglad. Det är inte ofta pappa bara pladdrar på om allt och inget. Men nu hr han stuckit på vattenskidklubbens möte. När jag fick höra det blev jag så jävla taggad på att åka vattenskidor, hur kul som hellst!
Men nu ska jag ta och vara lite social på msn. Pussssssssssssshej.

        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0