söndag - 22 mars 2009

Sent inlägg, sorry.

Men jag har faktiskt haft fullt upp :)
Åkte till stallet imorse med felicia å red manno och pampas. Gick väl rätt så bra, förutom att felicia glömde sätta på grimman på pampas. Så vi lära jaga honom i en halvtimme, typ. Annars var de helt okej :)

Resten av kvällen ska jag spendera framför tv:n. one three hill kl.18, gossip girl kl.19, wipeout kl.20. åsså får ja se om jag orkar kolla på sannaingens ögonblick kl.21 xD   jo jagvet, jag är en sån där tvnörd.
Åsså blir de även pizza å käka ikväll. asnice.

Imorgon börjar praoen, ska vara hos mamma å borsta hår. hehh -.-
Men skrivernär jag kommer hem. Är där 9-18.. Så skriver efter jag kommit hem.
Pussssshej.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0