tisdag - 17 mars 2009

Just nu är jag så jävla förbannad på skolan. För vi har ju idrottsdag på torsdag, och jag blev bortlottad från ridningen så jag fick konståkning. och vad händer då, jo konståkningen blir inställd så jag lär välja om. Glöm de, nu är de fan inga roliga kvar. Så jag ska övertala min söta mamma om att få stanna hemma å så åker vi upp till hälsocentralen å kollar vaden. asbra plan ;>

Imorse så regnade det, och ja min frisyr blev ju som sockervadd sen när jag kom fram till skolan. hehh. Men ellen lånade ut en hårborste, tack ! :)   å grattis på födelsedagen ! (grattis i efterskott på dig linnéa som fyllde 8 mars!)
Så skolan har väl varit somvanligt förutom de där, höh.

Nu ska jag ta och plugga klart so:n och träna på engelska glosorna. Pusssssssssssshej.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0