tisdag - 3 mars 2009

Nemen hej. Har somvanligt spenderat dagen i skolan. Helt normalt. Vi har även fått en ny i våran klass, jessika tror jag hon heter. Trevligt trevligt.
På spanskan kollade vi på skräckfilmen Barnhemmet. Sammanlagt så kollade jag nog i 5 minuter, men jag höll på att skita på mig så jag tittade inte ;>     fyfan, jag och skräckfilmer går verkligen inte ihop. Och vi hade egentligen 40-50 minuters lektion, heheh.

Under dagen har jag hunit vare på stan och i valbo en sväng. På stan var vi å handla och i valbo hämtade vi sony ericsson mobilen. Den har äntligen knappar, yey,

Men nu ska jag gå och hoppa in i duschen och sen blir det tv resten av kvällen. Pusssssssssstja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0