tisdag - 31 mars 2009

Hejj.

Varit i skolan idag somvanligt, men inte alls pigg. Så de jag behöver just nu är en lov-vecka, eller ett långt sommarlov skulle inte sitta fel det heller. Men inget speciellt i skolan idag, förutom... att jag ligger efter i matten, att jag inte kunde sluta asgarva efter julias raseriutbrott på svenskan mot niklas och att vi ska göra en planch på spanskan.

Nu resten av dagen så ska jag först sitta här en stund och gå igenom lite småsaker. Men det tar nog bara någon timme, sen efter det hade jag tänkt mig att slockna i soffan framför tv:n. fan så skönt!


här är dock julia lite gladare än vad hon var idag.. hahh

Kommentarer
Postat av: julia sandin vafan !

men HA HA , han tog ju min mobil den jävlen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! vafan har mobilen med PIerre & göra ? :@<3

2009-03-31 @ 18:33:05
Postat av: my

HAHAHAHAHAHAHHA jadu julia xD <3

2009-03-31 @ 18:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0