torsdag - 12 mars 2009

Härligt snart helg.

Idag i skolan fick de som hade idrott reda på vart dom skulle vara på idrottsdan. Så magda och jag kuta runt i skolan och snackade med typ alla om de visste vart vi skulle få vara, men inte en jävel visste. Så fick vi aldrig tag på någon idrottslärare, spårlöst försvunna.

Sen så hittade jag min nyckel idag å, eller pappa gjorde de. För i skolan var den då inte, så när jag kom hem å snacka med pappa så sa han att jag kanske hade tappat den ute och mamma hade skottat bort den in i snödrivorna. Så när vi gick mot bilen så sticker det upp något ur snön, och det var nycklarna. Snacka om att vara klant, hehh.

Sen drog vi upp å hämtade stina och åkte upp till stallet, fick bertil. sällan, jagvet. Hade vikare, någon erika. Asbra var hon, men båda vi och hästarna var helt slut efter lektionen. fyfan, snacka om att köra hårt träningspass.

Så nu är jag astrött och ska snart hoppa in i duschen, sen tv å sova.
Inte blev det någon prao för mig heller, får väl ta och praoa hos mamma på salongen -.-
Nej nu blev de långt inlägg. Pussssssssssssshej.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0