torsdag - 19 mars 2009

Ingen skola idag, har varit asskööönt.

Klockan kvart över åtta imorse så skulle jag vara hos doktorn, eller vad man nu ska kalla det. För att ta sprutan, å då fick jag ingen sovmorgon så gick upp somvanligt.
Efter de stack jag å mamma in på maxi och köpte varsin mascara, mammabanken (y).
Å sen satt jag och läste ondskan hela dan, till jag skulle iväg till stallet. Där fick jag bertil, som alltid. Å de gick väl bra, men jag har så jävla ont i min vad.

Imorgon så är de skola somvanligt, å efter skolan så är de stallet igen. Jag vill verkligen inte hoppa över lektionen pga av min vad, så jag skiter totalt i om jag inte kan gå sen. Men de blev att åka till sjukgymnasten nästa torsdag, asbra. 

Så skriver imorgon när jag kommit hem, eller efter vi grillat. Fårse. :)
Pusssssssshej.







hahahh, de märks att min lillebror har roligt på engelskalektionerna.
åsså är han så grym på att stava! ;>


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0