torsdag - 26 mars 2009

hejj.

Jag har nyss kommit hem från sjukgymnasten och fått ett träningspogram som jag ska följa i två veckor, sen ska vi tillbaka dit på påsklovet någon gång. De antog att det var en skada som var påväg att bli hälsene-infektion eller nå. Så skönt att dom hitta en orsak till att jag fått så ont. 

Nu är mamma ute och går, och jag ska ta och göra klart lite saker här vid datorn. Sen ska jag ta och läsa den otroligt tråkiga boken ondskan. Fårse vilken sida som men ska vara klar till den här gången då. 

Senare är det teori på ridlektionen som gäller, fårse vad jojjo hittat på åt oss. Nått kul hoppas jag iallafall, innan dess kanske jag kan tvinga med mamma till valbo...  Nej nu ska jag sluta pladdra och dra igång med pluggandet.  Pussssssshej. 


hahahah, smiiile.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0