torsdag - 5 mars 2009

hejjj. Idag i skolan fortsatte vi med skräkfilmen på spanskan, heh blev nog bara 2 minuter tittande och resten av lektionen skrikande. När dom andra skrek, då blev ju jag asrädd och skrek också..
Sen så skrämde hanna skiten ur mig när vi kom ut från spanskan, fyfan.

Så har det varit fotbollsmatch mellan sverige å danmark idag och alla som ville fick gå ner till jv och kolla. Men alla "estet-tjejer" stannade kvar på skolan, typ helt själv. hahh. :)

Efter skolan så vare ridaa. Hoppade hellen, hon var astaggad.
Vaden däremot, kändes som om den skulle bara ramla av. När man satt av hästen så kunde jag inte stödja på benet, de gjorde så jäävla ont. Fick halta fram. Sen i stallet så började vaden skaka, typ vibrera. Asäckligt :oo
Måste verklig åka till doktorn snart, jag som hatar sånna. usch.

Men imorgon är de spanska prov och jag har inte pluggat nå, började lite igår men orka inte. Så nu ska jag syssla med det hela kvällen. Pusssssssshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0