yeeeyy - 25 mars 2009

Äntligen, så har jag mini helg. kan man kalla det..

Idag iallafall så har jag satt upp i olika frisyrer, borsta golvet, sortera hårgrejer åsså lite smått annat. Så kom sofie senare på kvällen å blekte håret orange, hahahahah. 
Sen har det nog inte hänt så mycket på de 8 timmarna, låter lite men det går jävligt segt!

Men imorgon så är jag leedig, asnice. Men inte har jag någon sovmorgon heller, för ja ska till sjukgymnasten halv nio. Efter de så får vi se vad jag hittar på. Pussssssshej.

frisyrer framifrån..



bakifrån..



och från sidan..




funderar på om jag ska gå över till brunt igen..





Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan

Ledig dag då kan du plugga. Kan du hälsa alla att det ligger information på 8b estets ikon på FC. Dag för samtal kul va?

2009-03-25 @ 21:00:09
Postat av: my

askul conny ;)

2009-03-26 @ 09:33:16
Postat av: mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmagda

HAHAHAHHHAA

det är bra conny boy ! :D

2009-03-26 @ 16:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0