casiiino - 29 maj 2009

Kom hem för ett tag sedan och har hunnit med att käka hamburgare fårn donken. göttigötta :)  syrran är ute en sväng och kommer hem sen någon gång och då blir de antagligen långpromenad med hunden. suck. Men ridlektionen gick super. Ponnyn var jätteduktig, har inte ridit han på ett år, eller mer kanske.. Så de var roligt. Nästa gång är de sista gången och då ska vi tävla. Roligt, jag som alltid blir så ivrig att vinna att jag komma sista varenda jävla gång...

Annars så är de bara bra här. Klev nyss ut ur duschen och sitter och käkar upp godiset som sofie köpt. :) 


Kommentarer
Postat av: emma

jag lovar dig att du inte gör ett misstag om du läser dom :o



Man blir skrämd när dom ser så tjocka ut, men tro mig, man tänker inte på det, de går fortare att läsa ut dom än böcker på 150 sidor, för man fastnar så å kan inte sluta :o



Fan va gött de lät med donken å godis då :o ja har nå äcklig miljövänlig choklad med russin å nötter i kvar från lägret ;o smakar bajs.. <3

2009-05-29 @ 21:18:07
URL: http://totaltpantade.blogg.se/
Postat av: Niklas

haha hej my :D nej jag suger inte på kort. jag är gryym.

2009-05-30 @ 09:26:15
URL: http://sandvikensaints.blogg.se/
Postat av: Niklas

my, jag ser att du är flitig på att skriva om hur dryg jag är å sen fanns det även bild på mig i tidigare inlägg :D aktiv du.

2009-05-30 @ 17:19:49
URL: http://sandvikensaints.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0