det blir lika som förra lördan - 2 maj 2009

Det blir att vara inne som förra lördan. Det rinner och kliar i ögonen, är täpt i näsan och nyser nästan hela tiden. Snacka om att våren är plågsam. Så just nu, längtar jag verkligen till sommaren..

Ja, jag var ju nyss ute med charlie. Tog en liten tur ut i skogen, men när jag precis släppt lös honom så ser man ett rådjur hoppa fram bakom buskarna och charlie sticker såklart efter. Men han stannade upp när rådjuret.. ja hur säger man? skällde, gnägga, råma, jama ? xD  aa skrek gjorde den iallafall. Tur var det, tänkt om han hade stuckit efter..

Aja, nu får jag väl ta och sätta på någon bra film. puss.


Kommentarer
Postat av: EERIKANDERSSON

rösta på veckansblogg! ;D om du gillar någon av bloggarna såklart xD

2009-05-02 @ 14:27:39
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0